Recenze Těhotenský wellness balíček

04.02.2015 13:51

Těhotenský wellness balíček

 

V 39. týdnu těhotenství jsem u Ivky Kubíkové podstoupila velmi příjemnou relaxační proceduru v podobě těhotenského wellness balíčku. Na úvod mi byl nabídnut nápoj s růžovou květovou vodou a mohla jsem si také vybrat aroma olejíček, který poté Ivka použila při samotné masáži. Vzhledem k tomu, že jsem nikdy předtím na masáži nebyla, neměla jsem úplně jasnou představu, co mohu očekávat. Vše ale probíhalo velmi příjemně, necítila jsem se nijak nepohodlně a k mému překvapení i samotné tělo bylo po masáži krásně uvolněné. Poté následovala ještě masáž chodidel s olejovým zábalem včetně relaxace v pohodlném křesle. Vše probíhalo v klidném nerušeném prostředí, ze kterého se mi nakonec nechtělo ani odcházet. Aroma masáže u Ivky bych tedy doporučila všem nastávajícím maminkám, které si chtějí odpočinout nebo ulevit rozbolavělému tělu.

Veronika

Zpět